سخنان امام خمینی درباره امام زمان (عج)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : یک شنبه 30 تير 1392
بازدید : 4065
نویسنده : یه بنده خدا

_ امیدوارم که این نهضت و این انقلاب منتهی بشود به ظهور امام عصر ـ سلام اللّه‏ علیه ـ و امیدوارم که این انقلاب ما به همۀ دنیا و برای همۀ مستضعفین، برای نجات همۀ مستضعفین به همۀ دنیا صادر بشود و همه همان راهی که برای شما هست و غلبه کردید بر دشمن اسلام و دشمن ملت، مستضعفین هم غلبه کنند بر مستکبرین.

_ امروز ما از روزهای قبل بیشتر احتیاج به همبستگی داریم. امروز ما مواجه با همۀ قدرتها هستیم و آنها در خارج و داخل دارند طرح‏ریزی می‏کنند؛ برای اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی را شکست بدهند و نابود کنند. و این یک تکلیف الهی است برای همه که اهمّ تکلیفهایی است که خدا دارد؛ یعنی، حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ـ ولو امام عصر باشد ـ اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه امام عصر هم خودش را فدا می‏کند برای اسلام. همۀ انبیا از صدر عالَم تا حالا که آمدند، برای کلمۀ حق و برای دین خدا مجاهده کردند و خودشان را فدا کردند. پیامبر اکرم آنهمه مشقات را کشید و اهل بیت معظم او آنهمه زحمات را متکفّل شدند و جانبازی‏ها را کردند؛ همه برای حفظ اسلام است.

_ خدای تعالی و رسول عظیم‏الشأن ـ صلی اللّه‏ علیه و آله ـ در روز حج بزرگ ندا دادند و فریاد سر دادند که خدا و رسول بری هستند از مشرکان:وَ أَذَانٌ مِنَ اللّه‏ِ وَ رَسُولِهِ الَی النَّاسِ یَوْمَ الْحَجِّ الأَکْبَرِأَنَّ اللّه‏َ بَرِی‏ءٌ مِنَ المُشْرِکِینَ وَ رَسُولُه، در آن روز خط آمریکا و آخوندهای درباریِ‏تأمین کنندۀ منافع شیطان بزرگ نبودند که فتوا دهند ـ العیاذ باللّه‏ ـ خدا و رسول بر خلاف مناسک حج دستور داده و عمل می‏کنند، و باید حج از این مسائل به دور باشد. روزی که ولی اللّه‏ الأعظم، امام عصر ـ عجل اللّه‏ تعالی فرجه الشریف ظاهر شوند و در کعبه ندای عدالت سردهند و بر خلاف ظالمان و کافران فریاد کشند، همین آخوندها (ی درباری) هستند که او را تکفیر کنند و از ستمگران پشتیبانی نمایند. خداوند ان‏شاءاللّه‏ تعالی اسلام و مسلمین را از شرّ ستم‏پیشگان نگهداری فرماید.

_ اینکه این بزرگوار را طول عمر داده خداى تبارک و تعالى براى یک همچو معنایى، ما از آن مى‏فهمیم که در بشر کسى نبوده است دیگر، قابل یک همچو معنایى نبوده است، و بعد از انبیا که آنها هم بودند لکن موفق نشدند، کسى بعد از انبیا و اولیاى بزرگ، پدران حضرت موعود، کسى نبوده است که بعد از این، اگر مهدى موعود هم مثل سایر اولیا به جوار رحمت حق مى‏رفتند، دیگر در بشر کسى نبوده است که این اجراى عدالت را بکند، نمى‏توانسته و این یک موجودى است که ذخیره شده است براى یک همچو مطلبى، و لهذا به این معنا عید مولود حضرت صاحب- ارواحنا له الفداء- بزرگترین عید براى مسلمین، است و بزرگترین عید براى بشر است نه براى مسلمین.
اگر عید ولادت حضرت رسول- صلى اللَّه علیه و آله و سلم- بزرگترین عید است براى مسلمین از باب اینکه موفق به توسعه آن چیزهایى که مى‏خواست توسعه بدهد نشد، چون حضرت صاحب- سلام اللَّه علیه- این معنا را اجرا خواهد کرد و در تمام عالم زمین را پر از عدل و داد خواهد کرد به همه مراتب عدالت، به همه مراتب دادخواهى، باید ما بگوییم‏که عید شعبان، عید تولد حضرت مهدى- سلام اللَّه علیه- بزرگترین عید است براى تمام بشر.
وقتى که ایشان ظهور کنند- ان شاء اللَّه خداوند تعجیل کند در ظهور او- تمام بشر را از انحطاط بیرون مى‏آورد، تمام کجیها را راست مى‏کند: یَمْلأُ الأَرْضَ عَدْلًا بَعْدَ ما مُلِئَتْ جَوْراً، همچو نیست که این عدالت همان که ماها از آن مى‏فهمیم که نه یک حکومت عادلى باشد که دیگر جور نکند آن، این هست اما خیر، بالاتر از این معناست. معنى یَمْلَأُ الأَرْضَ عَدْلًا بَعْدَ ما مُلِئَتْ جَوْراً الآن زمین و بعد از این، از این هم بدتر شاید بشود، پر از جور است، تمام نفوسى که هستند انحرافات در آنها هست.
حتى نفوس اشخاص کامل هم در آن انحرافاتى هست و لو خودش نداند. در اخلاقها انحراف هست، در عقاید انحراف هست، در اعمال انحراف هست و در کارهایى هم که بشر مى‏کند انحرافش معلوم است.
و ایشان مأمورند براى اینکه تمام این کجیها را مستقیم کنند و تمام این انحرافات را برگردانند به اعتدال که واقعاً صدق بکند یَمْلَأُ الأَرْضَ عَدْلًا بَعْدَ ما مُلِئَتْ جَوْراً. از این جهت، این عید، عید تمام بشر است بعد از اینکه آن اعیاد، اعیاد مسلمین است. این عید، عید تمام بشر است.
تمام بشر را ایشان هدایت خواهند کرد ان شاء اللَّه، و ظلم و جور را از تمام روى زمین بر مى‏دارند به همان معناى مطلقش. از این جهت، این عید، عید بسیار بزرگى است که به یک معنا از عید ولادت حضرت رسول- صلى اللَّه علیه و آله- که بزرگترین اعیاد است، این عید به یک معنا بزرگتر است.

_ امروز سایۀ اسلام روی سر شماست؛ امام زمان به شما نظر دارد، پیغمبر اکرم به شما نظر دارد، خدای تبارک و تعالی پشتیبان شماست.

_ روی موازین مادی، روی موازین عادی باید با یک یورش، ما از بین رفته باشیم. باید همۀ ما یک لقمۀ آنها باشیم! لکن قدرت ایمان، پشتیبانی خدای تبارک و تعالی، اتکال به ولی عصر ـ سلام‏اللّه‏ علیه ـ شما را پیروز کرد. برادران من! از یاد نبرید این رمز پیروزی را. این وحدت کلمه‏ای که در تمام اقشار ایران پیدا شد معجزه بود. کسی نمی‏تواند این را ایجاد کند؛ این معجزه بود. این امر الهی بود. این وحی الهی بود نه کار بشر. رمز پیروزی شما اول ایمان ثابت؛ و بعد وحدت کلمه. این دو مطلب را حفظ کنید.

_ خدای تبارک و تعالی با جماعت است. جماعت روی هم وقتی که اتفاق بر یک امری کردند، خدای تبارک و تعالی پشتیبان آنهاست. و ما حس کردیم این مطلب را، ذوق کردیم این مطلب را، که این جماعت ایران که با هم شدند خدا پشتیبان آنها بود، و الآن هم هست. کاری نکنید که عنایت خدا ـ خدای نخواسته ـ کم بشود؛ کاری نکنید که برای ولی عصر ایجاد نگرانی بکنید. تفرقه نداشته باشید با هم؛ با هم تفرقه‏اندازی نکنید. با هم باشید همه؛

_ ببینید که تحت مراقبت هستید؛ نامه اعمال ما می رود پیش امام زمان- سلام الله علیه- هفته ای دو دفعه به حسب روایت… من خوف این را دارم که کاری، ما بکنیم که امام زمان- سلام الله علیه- پیش خدا شرمنده بشود، این ها شیعه های تو هستند دارند این کار را می کنند. نکند که خدای نخواسته از من و شما و سایر دوستان ما و سایر دوستان امام زمان- سلام الله علیه- یک وقت چیزی صادر بشود که موجب افسردگی امام زمان-سلام الله علیه- بشود.

_ امیدوارم که همه موفق باشید، مؤید باشید؛ همه از جنود امام زمان ـ سلام‏اللّه‏ علیه ـ باشید، و در دفتر آنها اسم شما را بنویسند.

منبع: جهان نیوز



:: موضوعات مرتبط: امام خمینی (ره) , ,
:: برچسب‌ها: هالیوود , ماجرای خواندنی یک پینه دوز که امام زمان (عج) به سراغ او می‌رفت , موعود در مسیح , دل نوشته ای در غربت امام زمان (عج)بوی عطـر نرگس می پیچد , , , , , سخنان امام خمینی درباره امام زمان (عج) , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com