رهبر داعش خطاب به آمریکایی‌ها: شما را در نیویورک می‌بینم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4286
نویسنده : یه بنده خدا

 

ژنرال کینت کینگ، سخنان ابوبکر البغدادی را هنگام خروجش از زندان به یاد می‌آورد. او به آن‌ها گفته بود: «شما را در نیویورک می‌بینم.»

 

 

یک روزنامه آمریکایی نوشته است ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) که چند سال در یک پایگاه آمریکایی در عراق زندانی بود، هنگام آزادی در سال ۲۰۰۹ به زندانبانان خود گفت: «شما را در نیویورک می‌بینم».

آن هنگام زندانبانان به سخنان البغدادی اهمیت ندادند، اما این سخن اکنون تعبیر شده و او به یکی از خطرناکترین مردان جهان تبدیل شده است.

البغدادی «رهبری گروه دولت اسلامی عراق» موسم به داعش را رهبری می‌کند؛ تشکیلاتی که به صورت ناگهانی در عراق توسعه پیدا کرد و توانست ارتش این کشور را مجبور به فرار کند. این گروه شبه نظامی توانست کنترل چند شهر اصلی را در عراق در دست بگیرد و نقشه امارتی را منتشر کند که آروزی برپایی آن را دارد؛ امارتی که سوریه، عراق، اردن و فلسطین را در بر می‌گیرد.

روزنامه آمریکایی «دیلی بست» گزارش داده است که ژنرال کینت کینگ، سخنان ابوبکر البغدادی را هنگام خروجش از زندان به یاد می‌آورد. او به آن‌ها گفته بود: «شما را در نیویورک می‌بینم.»

آن هنگام ژنرال کینگ از این سخنان برداشتی با عنوان تهدید نداشت. اما اکنون مشخص می‌شود که البغدادی می‌گفت از زندان خارج می‌شود تا به جنگ ادامه دهد.

این روزنامه ادامه می‌دهد که البغدادی می‌دانست شمار زیادی از افسران و سربازانی آمریکایی در پایگاهی که در آن زندانی بود، از نیویورک هستند. علاوه بر این‌که این پایگاه «بوکا» نام داشت که از «رونالد بوکا» یکی از قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر القاعده به برج‌های دوقلوی نیویورک در سال ۲۰۰۱، گرته برداری شده است.

ژنرال کینگ که گمان می‌کرد سخنان البغدادی آن هنگام تنها یک شوخی بود، نمی دانست تنها کمتر از پنج سال بعد، این فرد در راس خبرهای رسانه‌ها به عنوان رهبر دولت اسلامی عراق و شام، تندروترین تشکیلات در منطقه تبدیل شود.

این روزنامه افزوده است، در طول چهار سال زندانی بودن البغدادی، آمریکایی‌ها نتوانسته بودند میزان خطرناک بودن او را دریابند. او در مچتمع شماره ۱۴ که ویژه زندانیان پرخطر و تندرو بود، نگهداری نمی‌شد.

____

ابنا




:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: رهبر داعش خطاب به آمریکایی‌ها: شما را در نیویورک می‌بینم , ژنرال کینت کینگ , ابوبکر البغدادی , شما را در نیویورک می‌بینم ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com